Friday, February 13, 2009

Kayuhan Le Tour De Langkawi

Setelah selama sebulan membuat kayuhan solo, aku mendapat info mengenai kayuhan santai Le Tour De Langkawi di Putrajaya.Inilah peluang aku untuk mencari pengalaman dan kawan2 baru.




Gambar dibawah adalah aku dan Mr Zali (Berbaju kelabu).. dialah kawan yang pertama sekali aku jumpa dan memberi semangat kepada aku sebelum memulakan kayuhan LTDL ni. Terima kasih kepada Mr Zali atau nama panggilan manjanya Mr Coolrider...


Dengan accessories yang tak se-complete seperti rider2 yang lain, pakaian yang mix and match dengan pakaian bola, aku register dengan selambanya..

Di sana, aku berkenalan dengan 2 orang sahabat yang sememangnya sudah expert dalam bidang kayuhan.. Abg Amer(Bertopi merah) dan Abg Azman yang berdiri bersebelahan dengan aku.

Aksi Abg Amer yang telah bersedia untuk memulakan kayuhan....

Dengan jarak 30km mengelilingi Putrajaya..memberikan aku satu pengalaman yang tak dapat dilupakan.....hehehh..(ayat mau power)

No comments:

Post a Comment